Sunday, March 26, 2006

Ons eerste dag in Christchurch

Ons het vroeg die volgende oggend (dus nou die Sondag net na ons daar aangekom het) besluit nou moet ons maar gaan kyk hoe lyk die middestad. Die busstop was net si 50m vanaf die backpackers in Sumner en kordaat het ons gereed gestaan om die publieke vervoer uit te toets. Dus toe nou waar John ('n oom van so 60) ons vra of ons nie 'n lift in soek stad toe nie, hy is oppad kerk toe. Nou ja na so paar millesekondes van die situasie opsom en belsuit of die oom nou beitjie van die pad af is, ons dalk wil ontvoer ens ens, ag wat hoekom nie. Lekker met die oom gesels vir die 20 min rit in stad toe, toe hy nou uitvind van waar ons kom het hy gese "You are very brave" en hy gee toe sommer sy telefoon nommer vir ons as ons iets nodig het. Ons het toe nou nie nodig gehad om hom weer te bel nie maar dit het mens nogal laat dink aan 'n plattelandse dorp in die Vrystaat so 10 jaar terug.



Hier saan Andri ewe braaf voor haar nuwe werksplek. Dis net so 2 blokke van die "City Exchange" waar al die busse bymekaar kom.


Cathedral Square - Die bekendste foto van Christchurch. Die is in die middel van die middestad. Die engelse setlaars het Christchurch begin en het probeer om 'n tweede Engeland hier te vorm. Daar is heelwat van hierdie grys geboue.


Die eerste indrukke van die stad is dat dit maar vaal is, baie soos London. Tog toe ons land het die Caterbury vlaktes mens nogal baie aan die Vrystaat laat dink, baie plat en vol landerye. Christchurch self is seker bietjie groter as Bloemfontein. Daar is heelwat huise wat oud en vervalle is, en dan is daar maar weer huise wat soos kastele lyk. Die Maori's waarmee ons al te doen gehad het is baie vriendelik. Die middestad het ook nogal baie oosterlinge.


Ons het toe die res van die dag, maar Christchurch per bus verken. Christchurch is omtrent so 25km in deursnit, dus darem nie te groot nie. Die spoedgrens is 50km per uur in die stad. Mens voel nie regtig die verskil nie, omdat dit maar die spoed is. Die karre is oor die algemeen ouer modelle, die meeste karre word 2de hands vanaf Japan, Singapore ens ingevoer. As karre ouer as 3jaar is moet die karre elke 6 maande 'n warrent of fitness (of WOF soos hulle hier se) kry. Dus al die karre is padwaardig, en mens sien baie min gestampde karre. Posted by Picasa

No comments: